Smelter

fredag den 25. maj 2007

Hold da op.... man smelter ude på terrassen :) Thermometret på væggen derude viser 32 grader... jaja midt i solen jo, men det er jo også der jeg sidder ;) I skyggen siger den 23,5 grader!

Skøøønt, lige noget mine led er helt vilde med!!! :)

Men ifølge DMI ligger vi vist også godt klemt inde mellem et høj og et lavtryk. Så mon ikke der sker noget senere? Føles lidt som et tordenbrag er på vej. Meeeen det har jeg nu så tit troet.

Men nu skal Nansen hentes fra en fødselsdag hos en klassekammerat :) Tør slet ikke tænke på hvor varm bilen så er!!

(Vi bor ved den røde prik cirka)

3 kommentarer:

Eg sagde ...

Så er det da godt at jeg har været på arbejde, der har det været dejligt kølig.
Men bilen var som en bageovn at kører hjem i, så efter 35 km var det bare om at komme ind i skyggen igen.

Ha' en god pinse

kh
Erna - Lgk.

Britta sagde ...

Ja jeg opdagede også varmen, da jeg gik i gang med at plante ud i køkkenhaven. Det var bare med at have noget koldt og læakende i nærheden.
Jeg håber ikke du er smeltet helt væk :-)

Tina sagde ...

Varme er nu godt synes jeg :) men over de 25 grader, så har jeg fået varme NOK;)

Send en kommentar