Strik-In hos Julia

lørdag den 14. april 2007


Nanna og jeg tog til strik-in hos Julia idag :) Det har bare været hamrende hyggeligt!!

Det er sjovt endelig at få sat ansigt på nogen af dem man har snakket med over "indernettet" :)

Jeg tror roligt jeg kan tillade mig at sige at alle har haft en rigtig hyggelig dag... det blev ihvertfald snakket lystigt og strikkepinde og hæklenåle lynede hele vejen rundt :)

Dog havde Julia og Trine, med mellemrum, hænderne mere end fulde med deres skønne små poder :) UHA Det er længe siden Nanna var så lille!! ;) Og det skal da også sige at nogen blev skruk ;)

Vi blev også forkælede med lææækre tærter, boller og brød :) Det smagte dejligt!! (Nanna har nævnt tærten flere gange siden vi kom hjem ;) ).

Personligt blev jeg også "begavet" ;) Jeg føler mig heldig!!! Jeg fik både en pose blandet perler og knapper af Britta T. , så nu har jeg lovet Nanna at hun nok skal få en laaang halskæde ;) Og af Britta S. var jeg så heldig at få noget rødt uld... og det samme af Julia også!! Og det var jo ikke engang mig der holdt fødselsdag eller strik-in :):) TUsind tak skal i have piger!!! Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre gengæld!!

På billederne ses, fra øverst mod højre:
Bill.1: Britta T., Julia med Ivalo, Jette, og i baggrunden Trine.
Bill.2: Britta S., Birthe, (øhh jeg sad der), og Nanna min datter.
Bill.3: Sus og i baggrunden kan man ane Julias mand og Trine med datteren.
Bill.4: SE man kan fint strikke selvom man har lillepigen med ;)
Desværre har jeg ikke fanget Rasmus, Britta S. søn.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Tusind tak for de skønne billeder Tina!!! Jeg ville SÅ gerne have været med, men det kunne ikke lade sig give sig desværre.

Det ser ud som det plejer til de strik in´s jeg har været til; masser af kvinder, kage, kaffe/te, hygge og snak ;-)))

Knus Pia C

Julia Zahle sagde ...

Tina - tak for en dejlig dag! Hils Nanna og sig at hun bare skal klø på med den hund!

Stort kram!

IF Stjernen sagde ...

Det er ret svært at få et billed af Rasmus - han sidder sjælent stille ret længe af gangen ;-)

Det var dejligt endelig at møde dig!

Knus Britta

Julia Zahle sagde ...

Britta - men han gpd til at rydde op! Selv Mathildes legetøj blev ryddet op! *G*

Tina sagde ...

Pia, jaah det var ærgerligt! JEg håber du kan en anden gang :)

Julia, Jeg har sagt til hende at hun bestemt ikke skal opgive, for hun bliver så stolt bagefter ;) Og selvtak!!! :):)

Britta, Ja! jeg har et par strykker hvor ham og Matilde leger bag sofaerne... men de er sååå rystede ;) (eller alle der bevæger sig er helt slørede).

Julia Zahle sagde ...

Forresten - du skal ikke gøre gengæld. Gaven har du jo fået. Og man skal ikke gøre gengæld for gaver. Gaver skal man nyde og blive glad for. Ikke føle sig forpligtet over.

Send en kommentar