Natten er lang...

torsdag den 12. april 2007

...når man har galdestenstur og bare kan kigge langt efter dynen :(

Jeg hader virkelig de nætter, der går med at trave huset tyndt.... Hvor man bare vandrer rundt... bander lidt, over tingenes tilstand... tøsepiver måske lidt, både over smerterne, men også af ren og skær selvmedlidenhed!!! Jooo, det kan jeg godt lide lidt af, når jeg har ondt, for anden nat i træk!!! :(

Det trækker tænder ud, med kun 4 timers søvn, to døgn i træk. Specielt for et B-menneske som jeg, der helst gerne sov 10-11 timer i døgnet ;)

Nååhh, men hvis det går som det plejer... så har jeg det måske også imorgen, men SÅ plejer det at klinge af og lade mig i fred en uges tid eller to... hvis jeg er heldig, tre! :)

Man skal være positiv ikke??

11 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

zzZZZzzzZZzzzzzz herfra - fra mig til dig.

KH Julia

Anonym sagde ...

Håber alt det bedste for dig, og at det er hurtigt overstået. Galdsten er i hvert fald ikke sjovt at have.

Fríða sagde ...

hmm, galdesten har jeg haft, og blev utrolig glad for at den blev fjernet. kan kun anbefale den lille operation.
kh.fra Island
Frida

Tina sagde ...

Julia: ZZZzzZZZzzz *nikker*

Frida: Nej det er noget hø at rende rundt med! Kl er 11 om formiddagen og det er væk for nu. Men om jeg får en pause ved jeg først omkring ved aftensmad tid :) Det er altid sent eftermiddag, først på aftenen når det kommer.

Frida Island: Jeg er skrevet op til operationen... men kors hvor der lader vente på sig!!! ;)
Jeg er HAMRENDE bange for operationen, men den skal til :(

Anonym sagde ...

Din stakkel!! Håber det er overstået for denne gang!!

KH Anita

Eg sagde ...

Jeg er HAMRENDE bange for operationen, men den skal til

Det skal du ikke værer Tina, jg blev fik den for ca. 27 år siden (da var jeg kun 20) - og det var det eneste der hjalp. Idag er det jo kun et lille indgreb - i forhold til den gang - har et ar på ca. 30-35 cm.

Så tage telefonen - og ring sygehus/læge ned for at få det overstået - så har du det meget bedre, du får dit liv igen.

Erna

Tina sagde ...

Anita: Tak :)

Erna: lige meget hvad folk siger så skræmmer operationer mig. Det har det gjort for hver og een jeg har været igennem ;)
Jeg står allerede i kø til operation, så jeg kan ikke gøre mere. Lægen har også rykket for den, sidst jeg var hos hende for at få morfinsprøjte.

Mona sagde ...

Hej Tina. Hvis du er skrevet op til operation, og der går alt for langt tid så pres dem lidt - ring til hospitalet - eller måske der er et andet hospital, hvor der er kortere ventetid på nettop den operation-)!
kh Mona.

Unknown sagde ...

Åh din lille stakkel!! Bette pus.. Det virker da på børnene, men ikke på os gamle. Vi trænger ind imellem til at pylre lidt Tina!
Tag dig en god lur nu hvor du har det godt.. Så er det knapt så træls hvis du skulle ske at være vågen i nat igen..
Hilsen Gitte

IF Stjernen sagde ...

Din stakkel!

Jeg synes nu også at du selv skal ringe til sygehuset - jeg har lige gjort det for at rykke for min skulderoperation og det plejer altså at hjælpe.
Jeg er også altid bange for operationer, men må bare tænke på hvor godt jeg har det bagefter. :-)

Noget helt andet - jeg er sikker på at du kan fremstille nogle kulørte blomster efter lørdag ;-)

Knus Britta

Tina sagde ...

Til jer der synes jeg bare skal ringe til sygehuset... ohh det har jeg osse lyst til når jeg kl3 om natten står og har ondt ;) Meeeeen når det så bliver dag, smerterne er væk, og sygehusets telefoner har åbne... ja så mister jeg modet, fordi jeg er panisk bange for den narkose!!!! ;)

Gitte, det med luren er helt umuligt idag... resten af familien kører i højt gear ;)

Britta: Weee glæder mig til at jeg kan strikke kulørte blomster ;)

Send en kommentar