In deep knit !!!

søndag den 8. april 2007


Haha! Ja jeg sad og legede mine frustrationer ud igår aftes, med en lille tegning ;)

Jeg savner noget at strikke på, indimellem hækleriet! Men jeg har kun Acryl/effekt garner hjemme. Ud over bomuld til tæppet.
Så det kan ikke blive til så meget, som jeg gerne ville!

Så, jeg overvejer faktisk, at lave et tilbud... noget i retningen af, at lave bannere (top-grafik), for den del af bloggerfolket, der savner lidt kulør på bloggen,... i bytte for garn!!
Omvendt, kender jeg også mig selv godt nok, til at jeg ikke, er god nok til at sige nej, de dage hvor kroppen siger fra. Og så dur' det bare slet ikke !! :)

Så jeg må se om jeg kan hitte på "små skøre ting" som kan laves af det garn jeg har!

Ellers går det skam fint nok her. Bølgetæppet skrider frem... omend, stadig, lidt langsomt... men dog frem!! ;)
Vejret er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for idag... selvom jeg godt kan se at vi mangler vandet!! Og hvis så bare varmen maser sig på bagefter, så det kan betale sig at plante noget ud. Jamen så er det okay med et par dage med træls vejr!!

5 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Hmm....! Jeg håber du finder ud af en løsning på dit knitte-problem. Sådan en spændetrøje er ikke rar at have på, kan jeg forestille mig.

Kan du ikke sælge en af mandens tegninger og købe garn for det?

Ellers må du jo tage til Fyn og strikke sammen med mig - synes altid det hjælper at have en at strikke sammen med, når det er lidt kedeligt det man strikker/hækler. Vi kunne bytte hækletøj? Du hækler på min nederdel og hækler på dit tæppe. *G*

Pia sagde ...

Hej Tina

Sådan en byttehandel var da ikke helt tosset..;-))

Knus Pia

Kamilla sagde ...

aari sej tegning.

Ha en god søndag - med en masse distrationer.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

uff, tænk ikke at kunne få lov til at pille/nusse/føle på sit garn (er generelt ikke tilhænger af spændetrøjer!) ;-)

Jeg håber, du finder løsningen (selvfølgelig gør du det).

Kh Karen S

Tina sagde ...

Julia, Jeg strikker gerne sammen med dig ;) Det ER bestemt mere hyggeligt og så gør det knap så meget hvad man strikker på. Og jeg har jo stadig bølgetæppet at hækle på.

Pia: Mangler du at få lavet noget?? :) Prøv at skrive til mig på min mail momsen (@) stofanet.dk

Kamilla: Taark :)

KarenS: Nej det er IKK sjove!!!! :D Så må vikle mig ud og så bare hækle videre! :D

Send en kommentar