Lidt lys og sjov

mandag den 19. februar 2007

Lidt selvforkælelse blev det til under shopping idag :) Tre hobbybøger for 100 kr i Super Brugsen. Det kunne jeg ikke lade ligge.
Titlerne: "Sjov for børn, med perler og garn", "Prikken over i'et " og "Gaver du selv kan lave".

Jeg har en datter der af og til keeeeeeeder sig helt vildt ;) og så håber jeg lidt at noget i de bøger kan fange hendes interesse næste gang INTET virker ;)

Tuplipanerne var også på tilbud og jeg trængte bare SÅ meget til lidt lys og farve.... Jeg nærmer mig bamsebjørnenes adfærd, med at gå i hi om vinteren. Så jeg tænkte lidt kulører kunne hjælpe lidt.
Så Nanna fik lov at vælge farver, og det blev selvfølgelig lyserød og hvid ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tulipaner er et must i Februar, så enkelt er det !
Billige og ikke mindst inspirende bøger er jo også en livsnødvendighed..Så alt i alt,er jeg af den mening, at du har haft en god indkøbs tur.KH Miri

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Sikke et bytte, du der har nedlagt! Så er kalorierne til kreativiteten sikret i et stykke tid..
God tirsdag
KH Karen S (der skal hjem og skifte de visne roser ud med nogle friske blomster)

Tina sagde ...

Hej Losarinas mor :) jaah de er nemlig et must!! Lidt farve og glæde skal der til her i mørket :)
Og med en datter uden egen fantasi, er bøgerne især nødvendige ;)

Hej Karen s :) Jaah det er dejligt guf at få fat i sådan nogen nye bøger med sjove idéer i :) Det er godt foder til hjernen!

Send en kommentar