AJ altså, sikke noget..

tirsdag den 27. februar 2007

Vi har hygget os til aften, Nanna og jeg.

Vi har lavet armbånd, som jeg også lavede dem som barn. Men noget er ikke som det skal være!!

De snor sig gør de!! Så det halve ku' være nok.

Og vi aner ikke hvad vi gør galt. Vi gør som jeg husker, og som bogen siger, men det ligner altså noget der er løgn ;)

Det eneste gode ved det er at vi hyggede os med det!! Men vi vil nu gerne finde ud af hvad der gik galt,... var det mon garnet? var det mon knuderne? var det mon bare OS????

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina
Jeg er sikker på, at Nanna og dig nok skal løse armbånds-gåden. Det er en god måde, at være sammen med sine børn på, uanset alder så elsker de at bage og lave kreative ting.
KH. Bebiane

Tina sagde ...

Hej Bebiane :)

Det har du ret i :) Og min datter gider KUN lave kreative ting, hvis det er sammen med mig. Hun har enda valgt krativ fag fra i skolen og erstattet det med SLØJD!!! ;) Jaja okay, det er stadig noget med hænderne ;)

Anne sagde ...

Som jeg husker det, Tina, så er det noget med at skifte side, hvis man ikke vil ha' et snoet armbånd!?
Jeg er ikke sikker, men vil forsøge med en lille prøvestrimmel i morgen :-)

Tina sagde ...

Hej Anne,
Det kan man heller ikke, det fik jeg prøvet... for så binder man frem og tilbage med samme farve tråd hele tiden ;)
Igår aftes prøvede Nanna igen, med noget tyndt ligesom tandtråd næsten... og det gik bedre! Så måske det er pga. at garnet bestod af 3 tråede.

Send en kommentar