Den lille lilla

søndag den 25. februar 2007

Den lille sorte kender vi jo ;) Men her er den lille lilla!

Den seneste lille taske på stammen, helt i samme familie som visse af de andre :) men denne gang med nyt pynt.

Det er sjovt som jeg slet ikke bliver træt af at lave disse små tasker! De føles ikke ensformige, da jeg skal hitte på nyt pynt, og de tager ikke flere dage eller uger at lave... det er lige mig!! ;)

Dog kan jeg jo ikke bruge alle de tasker selv. Så der er vist gaver i vente til familien og vennerne, her i løbet af året. (sccchhh.. )

Men nu er jeg altså løbet tør for hanke! Og uden hanke ingen tasker!!

Dog har datteren proklameret at den hvide taske med cowboy linning er HENDES, så den skal jeg nok have lavet een mere af, for den er faktisk ret god til at have strikkegrejet i ;)

Der sker ellers ikke meget her i hytten idag, alle kører sådan lidt i slowmotion. Datteren bobler foran tv'et og manden tager en lur inden han skal på job igen i nat kl 03.00! Selv render jeg småforvirret rundt om migselv idag, og ved ikke helt hvad jeg skal lave!

Stuen ligner noget der er løgn, med symaskine, stofrester, nåle, målebånd, garn, sakse, perler og guderne må vide hvad mere... UD over det hele!! Så det er med at sørge for landkort og kompas hvis man skal møve sig igennem idag! Og alligevel er jeg ikke sikker på hvad jeg skal give mig til!

Nogen gange er det ikke godt at have FOR mange idéer og UFO'er :)

3 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Jeg kan da godt forstå, at du ikke kan lade være med de tasker.. de er fuldstændig skønne og kommende modtagere bør prise sig lykkelige!
Kender for øvrigt godt den fornemmelse af ikke rigtig at kunne begrænse sig og have alt for mange ideer i hovedet, på papiret og i gang... ;-)

Kh Karen S

Anonym sagde ...

Du må da vidst snart til at åbne en taskeforretning med det tempo de bliver produceret i ;-)
De er meget fine alle sammen, og her sidder jeg og tør ikke rigtig gå i gang med at lave den taske jeg SKAL have strikket til taskebyt. Det farlige er, at den skal valkes, og det har jeg aldrig prøvet før. Nu skal det snart være.
Hilsen Britta T.

Tina sagde ...

Hej Karen,

Ja det er frygteligt*G* Jeg har det tit sådan. 100-vis af idéer der står i kø, men ikke tid eller penge nok ;)

Hej Britta,

Det er slet ikke så slemt :) Bare strik større end beregnet ;)
Jeg var overrasket over at det gik så nemt med min den valkede. Jeg troede at alt kunne gå galt*Griner*

Tak for rosen. Jamen jeg kender en butik hvor jeg kan aflevere det hvis jeg vil ;)

Send en kommentar