Gæt et tørklæde

mandag den 5. februar 2007

Det er een af de dage hvor jeg bare ikke kan komme igang - der er nok at lave... men det er bare ikke liiiiige det jeg gider ;) I kender det sikkert!

Udenfor skifter det mellem sol og slud, og er ikke rigtigt vejr for mig! Jeg er mere til tørvejr, sol eller sne :) Eller et mix af disse!

Derfor gik jeg igang med "gæt et tørklæde" , som jeg kalder det. Jeg så et tørklæde på nettet, men havde ikke rigtigt lige penge til kittet lige nu, med 4 fødselsdage inden for en måned. Så jeg forsøger at gætte mig til opskriften :)

MEN mit falder nu ikke ligeså pænt som det på nettet. Det er som om mit mohair er tykkere end det der er brugt til originalen. Men jeg regner med at lave det multifarvet, som med Fimre tørklædet, og så får jeg at se hvad der sker, da andre af mine mohairfarver er tyndere i garnet end dette her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar