SPYT UD !

søndag den 21. april 2013


SPYT SÅ UD GARMIN! Aaaaiii missekat, du må altså ikke fange fuglene...

Jeg har prøvet at lære hende at fuglene er forbudte at fange ;) Ikke med det store held, kan du se.

Normalt plejer vi da også at joke med at hun er både for tung i enden og lider slemt af mangel på forståelse af at hendes krop altså ikke er skjult, fordi hendes lille hoved er det ;) Så vi var lidt overbeviste om at fuglene - dem fik hun aldrig fat i.

Men idag gjorde hun altså, det lille krapyl. Svært stolt, sidder hun nu på terrassen og hygger sig med sin fangst. KUNNE hun ikke have fanget én af de store grimme råger i stedet?


De der små søde sumpmejser/gråmejser, vil jeg altså gerne have i fred missekat!! De er søde - og mest som levende altså!


2 kommentarer:

Camille sagde ...

tidligt i morges sad jeg ude på trappen med naboens kat og hver gang en due kom forbi sagde hun sjove (katte)lyde ha ha, men hun gjorde ikke noget ved sagen, ved ikke om det er hendes alder....går katte mon på pension??? ;0)Jeg ku ikke lade være med at grine af hende, for selvom hun havde travlt med at gøre sig til overfor mig skulle hun også lige holde øje med duen......katten ER altså bare for sjove sys jeg ;0) Din kat er helt sikkert pavestolt af sig selv, selv om dens kattemor ikke er ;0)) God søndag til jer ;0)

Camille sagde ...

katten = katte

Send en kommentar