Uhhmmmm

onsdag den 13. februar 2013


Jeg har været på besøg hos Dorthe idag. Jeg har nemlig lige lavet banderoler og garnkort, til hendes nyeste garn på stammen. Nemlig det lææækreste Alpaka :)

Så idag skulle jeg lige ud og gramse på de lækre fibre... og jeg er solgt! Alpaka er nemlig noget af det eneste garn, min sarte krop kan holde ud at have på, helt inde ved huden :)

Så med i posen hjem, lå der 4 nøgler alpaka og 4 nøgler af hendes Coast garn, der består af uld og bomuld. Og et sæt pinde.... nemlig KnitPros firkantede af slagsen... Nu skal de prøves :)

Nu skal jeg så bare lige undersøge om jeg også har strømpepinde hjemme i den rigtige størrelse :) I hope...


4 kommentarer:

Susi sagde ...

Oh they look so good!

Dorthe sagde ...

Det ser sørme også dejligt ud, sikken farver. <3

garn og glas sagde ...

Det ser lækkert ud!

Firkantede strikkepinde .. Der er da vist noget der er gået min næse forbi :-)

Tina sagde ...

Susi: It is awesome Susi... sooo soft :)

dorthe: Det er mums og i alskens lækre farver :)

Garn og glas: Tak :) Det ermums. De er gode at strikke med!!

Send en kommentar