Smykker og farver

mandag den 26. april 2010

Jeg har leget lidt med indkøb fra igår :) Det er blevet til ringe ud af gummi og piercing stave. Super smart, synes jeg, da man kan skifte perlerne ud og farvematche det tøj man nu skal have på. Hvis man da ikke som jeg, går rundt og ligner en malerpalet.

Jeg har farveflip for tiden... især hvad angår smykker... og tørklæder. Dem der kender mig godt, sidder lige nu og griner. For de ved jeg har et tørklæde-mani :) Jeg har vistnok flere tørklæder end de fleste. På gulvet, i min stue, står der en sort plastic balje fyldt med dem. I et stort farve orgie.

Det samme bærer mit nye armbånd præg af. Jeg købte en fin lille organza pose, fyldt med et mix af smukke perler. Nogen blev skiftet ud med andre, da jeg kom hjem :) Men resultatet gør mig ganske godt tilfreds.

Nu skal jeg bare finde et sted hvor jeg kan købe pandora / troldekugle - like perler... som er lidt smalle i det. Så jeg kan få nogen farver at skifte ud med. De perler jeg har hjemme, passer ikke så godt i bredden på en piercing stav.

2 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

Sikke nogle fede ringe.. Nøøøøøj!

Tina sagde ...

Taark :)

Send en kommentar