Mangler du en missekat??

søndag den 4. april 2010

Står du og drømmer om en missekat? Så kender jeg et sted hvor en dejlig mumset een af slagsen mangler nyt hjem :) Hun er halvt Hellig Birma og er lige omkring et år gammel. Hun er fertil.... hun er snakkende..... legesyg.... aktiv.

På billedet er hun ikke engang ½ år gammel... så hun er mørkere i masken nu og har længere pels.

Hvis du er interesseret, så smid mig en email på momsen @ gmail.com .... uden mellemrum.

EDIT: Så er missekatten allerede solgt :)

4 kommentarer:

Lykke sagde ...

Den fælde kunne jeg nemt være faldet i også- ønsker mig rigtig en kat mere og helst en halv-langhåret :-)

Tina sagde ...

Så havde den her været et godt bud. Den har en del længere pels end på foto. Og så kræver den nul pelspleje. Hellig Birma har ingen underuld der filtrer :)

Anonym sagde ...

Åh, jeg ville gerne..... hun er sød, sød, sød..... Har desværre en katte'dame' som ikke kan tåle andre 'damer' i nærheden.
Susanne

Tina sagde ...

Susanne: Jeg gad også godt :) Men nu ved jeg da at hun stadig bor her i byen ;)

Send en kommentar