Flere punge

fredag den 9. april 2010

Mine dage farer forbi næsen af mig, synes jeg. Vi farer begge ud og ind af døren, nærmest på skift.

Dette, med det resultat at datteren er på vej ned med stress. Ikke ret godt. Selv er jeg bare godt gammeldags fortravlet og rundt på gulvet. :)

MEN, jeg har dog fået lavet to punge mere. En til migselv og en til ... ja hvem ved :)

Jeg tager stadig vildt lang tid om foer, da det ikke er min stærke side. Hækleriet føler jeg mig langt mere fortrolig med.

Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en pung der tiltrække sig opmærksomhed. Både fra kassedamen, fra ekspedienten i tøjbutikken, pigen bag disken i Burger King (Jeps vi flottede os idag) og nær sagt alle der lige spotter hvad den er lavet af :)

Den ene er altså super voldsomt mørkelilla. Hvilket bare er så svært at gengive på foto!!! Mit lille kamera får det til at være koboltblå. Mærkelig farve at fotografere.

2 kommentarer:

Kate sagde ...

Hej Tina... Flotte punge du laver og hvis du får en lilla i overskud vil jeg gerne købe ;o)

Tina sagde ...

Hej Kate :) Tusind tak skal du have :)
Prøv at skrive på min email: momsen @ stofanet.dk

(uden mellemrum ved @)

Send en kommentar