Lykken er ...

torsdag den 29. januar 2009

Kender i de der små "Lykken er..." tegneserier? :)

Jeg kan godt tegne een af dem nu. Med teksten "Lykken er... Når posten kommer med pakker"!

Det har jeg da helt glemt at vise! Posten kom, på EN dag, med TO garnpakker.. uha det var godt :)

Den ene har jeg selv bestilt. Jeg lokkede Britta ned i DAD i Odense og kigge på Kauni for mig. Det blev til 3 nøgler kulørt og to sorte. (Der mangler lige et nøgle Papegøje kauni på fotoet...det bliver eftersendt når det kommer hjem igen ;) ) Det skulle gerne blive til en vest i vendestrik.... om jeg da kan hitte ud af det ;)

De to flotte turkisgrønne nøgler er silkehør fra Geilsk.... som man også kan se af pakken ;) Dette er et spændende teststrik jeg skal igang med!! Og jeg glæder mig til at vise mere... men det kommer... ;)

Jeg tror man bliver VANT til pakker.... For ihhh hvor jeg har lyst til at bestille nogen knitpicks pinde!!!!!! :)

(skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal... skal ikke... hmmm )

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke dejlige overraskelser.

Jeg er enormt glsde for mine knitpicks, de strikker også godt i Kauni ;-)

Tina sagde ...

Presse presse presse :D ;);) Ihhhh jeg vil gerne...

Julia Zahle sagde ...

... skal...

Lene Sophie sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig koret :
SKAL !!!!!
De er bare så fede at strikke med.

Kludemutter sagde ...

Så er vi 2 der drømmer ;D
Yt.

marianne lundholm sagde ...

men tina, du måste visa vad du ska göra med garnet från geilsk, jag blir så nyfiken, jag förstog inte riktigt, har du eller har du inte SLE??

Tina sagde ...

Julia: Jaah ikke? ;) Aj jeg skal lige ha pengene til det. Først sælge Denise, SÅ købe Knitpicks.

Lene Sophie: Jaaah vil osse gerne ;)

Yt: Jaah de er bare både flotte og lækre! :)

Marianne: Jeg skal nok vise. Men først når jeg lige kommer igang. Jeg har IKKE SLE :):) Heldigvis! Men jeg ved ikke, hvad jeg SÅ har! For jeg har jo stadig ondt over det hele.

Jette sagde ...

Uha, det ser jo spændende ud, så er der gang i pindene, pas nu på de ikke bliver for varme..:o))

Jette sagde ...

KnitPicks er super... men hvad er forskellen fra Denise, jeg troede det bare var et andet mærke :O

Tina sagde ...

Jette: Jaja jeg dypper dem i lidt koldt vand af og til ;)

Jette: Systemet ligner hinanden en del. Så det er et spørgsmål om en smagssag, mht. overflade på strikkepindene, wire, osv osv :)

Jette sagde ...

Så har jeg nok bare været heldig at få de rigtige... tak for oplysningen :)

Send en kommentar