Johnny Logan i Lunderskov

lørdag den 25. maj 2013


Igår havde vores lille by besøg af Johnny Logan. Og jeg var én af mange tilhørere :)

Og jeg skal love for at han stadig kan levere varen!


Læderbukserne sidder som de skal, vokalerne sidder lige i skabet og humøret var højt ;)

Og bedst af alt - jeg fik det interview jeg kom for! Og endda et med god tid og hygsom snak... det gør jeg gerne en anden gang !


Vil du læse artiklen der kom i avisen, kan du se den her... klik den evt. op i stor størrelse :)



3 kommentarer:

tanterne sagde ...

Hvordan i alverden fik du lov at lave sådan et interview?
Og jo, jeg er forberedt på svaret:
'Ved at spørge!'

Tina sagde ...

LIGE netop, ved at spørge ;) Jeg arbejder som freelance journalist for vores avis og ad den vej fik jeg en snak med Mr. Logan ;)

Anonym sagde ...

Hej Tina

som tidligere skrevet, sys jeg du skulle overveje at skrive resten af det du ville have skrevet i artiklen her.. Kan næsten ikke vente på at læse det du ville have skrevet hvis der elles havde været plads nok i avisen :-)

MVH Christina Rebbe

Send en kommentar