Ny ring i en fart

mandag den 2. juli 2012


Står du lige og mangler en ring, sådan i en fart? Så er her i hvert fald et bud på een. Et stykke ledning, af den type med én tyk kobberkerne... også kaldet installationsledning. (du kan se enden af ledningen på foto forneden) En skævbidder og en perle du kan lide.

Jeg valgte en perle af sølvtråd, vundet op som et garnnøgle. Vikl så noget ledning ind i og uden om, og slut af med at lave "ringen" om din finger. Hokus pokus, og du har dig en ring, som ikke alle har :)

Jeg ville egentlig have lavet flere. Men jeg havde kun 30 cm ledning, som jeg havde hugget hos mine forældre. Det hang i haven - brugt til at hænge mejsebolde op i ;) ups...

Men jeg har en kammerat, der vil sende mig noget på et tidspunkt.... For i kan godt se på foto at det jeg har, er lidt hærget, bukket og ridset. Det duer jo ikke ;)




4 kommentarer:

Pernille sagde ...

God ide. Hurtigt, nemt og originalt :)

Pia´s Hverdag sagde ...

de der kugler er også i min samling, men den ide har jeg ikke set tidligere, den er rigtig sød ...

Lene sagde ...

Hejsa, er det mig der er kammeraten? Jeg havde skisme lige glemt det...skulle du ikke minde mig om det? Griner. Henrik mener bestemt, at han har noget af den slags ledning, hvis du altså har brug for mere. Jeg får ham til at kigge i aften, men send mig lige en sms.

Tina sagde ...

Pernille: Ja det tager ikke mange øjeblikke :)

Pia: De kugler er bare så fede at arbejde med :) De passer ind til mange ting.

Lene: Nej nej, det er slet ikke dig jeg hentydede til ;) Det ville jeg da ikke gøre uden først at prikke til dig på sms ;) Jeg kan helt sikkert godt bruge lidt mere :) Og ikke nødvendigvis KUN i sort :)

Send en kommentar