Solskin i december

onsdag den 21. december 2011


I nat faldt den første rigtige sne, her hos mig. Men allerede nu til middag, var det næsten smeltet. Kun på græsset ligger der stadig noget.

Men solen har også stor magt idag, kan jeg mærke. Og det kan Oskar også... han nyder at sidde på plankeværket og slikke sol med halvt lukkede øjne. Jeg forstår ham godt... solen skinner fra en skyfri blå himmel og det gør bare noget godt for humøret.

Dog ville jeg nu stadig ønske mig noget sne... om ikke andet, så bare her i julen da!!! ;)




3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg kan kun give dig ret, Tina! Vi mangler sg* noget sne nu for at få julehumørsbarometeret helt i top. Men ak, jeg tror vi må kigge langt efter det... :-(
Glædelig jul til dig!

Lis sagde ...

jeg vil også gerne have en hvid jul men det må altså gerne blive til engang i marts måned, for min skyld. Jeg elsker sne.

Din kat ser ikke såååå sød ud, nærmest ond/sur..

Glædelig jul til jer to i Lunderskov

Kh. Lis

Tina sagde ...

Heidi: Jaaa vi gør altså så!!!! :) Men tror desværre du har ret... ikke meget sne de har sat på prognoserne.... Glædelig jul til dig og familien :)

Lis: Jamen uha ja... GERNE sne fra nu og til marts :) Jeg kan slet ikke få nok af det. Hehe intet ondt i Oskar og heller aldrig sur ;) Nærmere sådan lidt overlegen! Men nok svært at se sød ud, med sol i øjnene! ;) Glædelig jul til dig og dine!

Send en kommentar