Strik

lørdag den 20. november 2010


Noget af aftenen er gået med at strikke flere juletræer på maskinen. Og med en kop varm cacao og strearin lys til at varme og hygge, så er det altså ganske hyggeligt :)

Jeg har kun strikket 12 trekanter her til aften. Det vil sige 2 hele juletræer. Men gosh, hvis jeg skulle have strikket dem i hånden, havde jeg intet nået :)

Og med disse store cones af Holst garn, går det bare derudaf :) Det er ikke mit garn altsammen. En veninde og jeg købte noget i fælleskab.




3 kommentarer:

Miv sagde ...

Glæder mig til at se resultatet! Lyder spændende!

Ellen sagde ...

Håber der kommer billder af det færdige resultat. God søndag.

Tina sagde ...

Jeg skal nok poste dem når de er færdige :) Hvis i bladrer lidt tilbage i bloggen har jeg vistnok vist to stk før. Et grønt og et i lilla. :)

God søndag til jer også.

Send en kommentar