Travetur

søndag den 23. maj 2010

Drabæks mølle
Efter al den bagen, blev jeg næsten nødt til at få lidt luft :) Så den sædvanlige rute måtte lige stå for tur.

Har du en rute du altid går? En rute du ikke kan slippe? Det har jeg ... og jeg tror ikke jeg kan blive træt af den :) Jeg kan sagtens drømme om at smutte ud og se andre ting og jeg kan lige frem hungre efter det. Men træt.... det bliver jeg aldrig af min egen lille plet.

Svanen ved møllen
Svanerne er heller ikke træt af stedet. De har nu været her i flere år i træk. Mon de lykkes med et kuld unger igen i år? :) Det er ikke hvert år de er lige heldige. Nogen gange er de endt ud med at alle unger gik til. Andre gange, som sidste år, fik de 3 voksne unger ud af det :)

Mælkebøtten
Denne fætter derimod, får mange unger :) Haven er fyldt af dem og de har fuldstændig overtaget det, der engang var græsplæne her ved vores bygning.

Der er ikke rigtigt nogen der gider passe haven. Den er fyldt med ukrudt i græsplænen og det er mange år siden at man har kunnet køre en plæneklipper igennem, uden at tro at man er kommet til alperne. Jeg gad godt lægge den om..... Men haven er ikke min....

Ukrudt
Noget af ukrudtet ser nu ganske pænt ud, hvis man stikker bagdelen i vejret og sætter næsen helt ned til dem. :) Disse blomster er ikke vældig store... men smukke, det er de da :)

Nå, men benene og ikke mindst hænderne, gider ikke mere. Krudtet er brugt op for idag.... så det hedder vist tæpper og the og film i sengen ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar