Uhhmmm... en hel pose...bare til mig, helt alene ..... :)
Waaaw
-
“Waaaw!” var det allerførste, Solveig sagde, da vi trådte ind i Nordsøen
Oceanariums dunkle univers og pludselig stod ansigt til ansigt med de
kæmpestore f...
1 dag siden
4 kommentarer:
Århh hvaaad, bare det var min...
Anita: hvis du er hurtig kan vi dele :D
Uhm, jeg kan næsten dufte dem gennem skærmen. :oD
Send en kommentar