Post slettet

torsdag den 16. oktober 2008

Sidste post blev slettet.... pga. min uvidenhed ;)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tina, det er da okay at man ikke ved alt. Det er en simpel umulighed at være klog på alle områder.
Du er mega klog ud i strik og hækling og syning...det er jeg for eksempel IKKE. ;o)

hanneb sagde ...

Hmmm, nu blev man da lige nysgerrig:-) Og rigtigt, man kan altså ikke vide alt...

Louise sagde ...

Ja det vil jeg ogst sige - Totalt nysgerrig på hvad du ikke ved hihi

Tina sagde ...

Jeg troede bare jeg kunne nudansk... men det viste sig at jeg vist istedet bare gjorde migselv til grin :) Så ikke særlig vigtigt.

Julia Zahle sagde ...

Arj, nu er jeg også nysgerrig! *G*

Tina sagde ...

Jeg havde nu bare skrevet at ILDEBRAND var et børneord, som fx muhko og rapand... SÅ fik jeg lige at vide jeg skulle tilbage på skolebænken.

Julia Zahle sagde ...

Nånå - så er det jo heller ikke værre... *G*

Tina sagde ...

Nej det var ikke så slemt :) Jeg blev bare ramt lige på selvtilliden.... jeg havde vist en dag hvor jeg var nem at ramme ;)

Send en kommentar