Vejret derude er mildt og tørt idag, så det er jo om at tage chancen. Jeg trængte sådan til at indsnuse noget frisk luft og mærke vinden i ansigtet :)
Man har en plan, indtil …
-
Vi havde udset os tidspunkt, hotel og flybilletter. Jeg havde arrangeret
hus- og huspasser, men så skete der noget, der gør, at vi ikke kan rejse
til Londo...
19 timer siden
4 kommentarer:
åh - du fandt da et par stykker, så helt galt er det vel ikke. Kanonflot billede af fjeren!
FEDT billede af fjeren!
Nu kommer efteråret, så ændres dine motiver :-)
Svit: Tak skal du have :) Ja lidt er der altid... men det bliver sværere og sværere at finde gode motiver ;)
Anita : Tusind tak!!
Losarinas: Ja jeg glæder mig til de gyldne farver!! Men glæder mig IKKE til kulden ;)
Send en kommentar