Nanna og jeg har lige set to gysere! De var så gode så popcornene indimellem fyldte lidt mere end skålen.... Og gispene blev lidt højere end planlagt....
UHA de var goe......
Hvis du er til gys og mangler at se en god film, så kan jeg anbefale disse to!
The Orphanage og The Eye.
Og hvis jeg nu er håbløst bagefter i andre... så bare se bort fra denne post ;)
Man har en plan, indtil …
-
Vi havde udset os tidspunkt, hotel og flybilletter. Jeg havde arrangeret
hus- og huspasser, men så skete der noget, der gør, at vi ikke kan rejse
til Londo...
16 timer siden
2 kommentarer:
Synes det er en skøn taske... elsker turkis :)
Johanna: Tusind tak :)
Send en kommentar