Det næste jeg har sat på ønskelisten er dette tørklæde, Anna, som her ses på Ravelry.
På listen ryger ønsket om opskriften og noget lækkert Noro garn :):) UHA jeg gad godt!
Man har en plan, indtil …
-
Vi havde udset os tidspunkt, hotel og flybilletter. Jeg havde arrangeret
hus- og huspasser, men så skete der noget, der gør, at vi ikke kan rejse
til Londo...
16 timer siden
2 kommentarer:
Det tager jeg koldt og roligt. Jeg er dyreven og de kan komme overalt - de bor her jo også :) Stoffet kan da vaskes...
Jaaa må min da osse... næsten :) vi lave rnogen kompromiser hen ad vejen ;)
Send en kommentar