Mange kopper varm hyldebær saft og mange kopper the med honning, er indtaget idag.
UHA det smager godt, men hvor er det dog trælse omstændigheder at nyde det i ;)
Kom til Hals
-
Byens bedste jordbær får man ikke i Hals, men på vejen hertil … lige øst
for Holtet. Billigere er de også. Sæsonen er kort, så det gælder om at
holde sig t...
4 dage siden
3 kommentarer:
God, god bedring til dig!! En rom toddy kan ellers også gøre underværker!
Kh. Tineke
Rigtig god bedring til dig Tina..
Håber det snart er overstået!
Tineke: Tusind tak :) Jamen jeg har ikke noget rom... øv ;)
Laila: mange tak :) Jeg håber også det er ovre snart, det er så træls!
Send en kommentar