Noro striber

mandag den 31. marts 2008

Så kom jeg igang med striberne!!

Men nu hvor jeg ser de to nøgler garn sammen, passer de alligevel ikke helt ind i det jeg forestillede mig!! :) Men jeg fortsætter ufortrødent... I bedste fald, har jeg en gave liggende, til engang ved lejlighed.

Men for søren hvor kan det være svært at købe garn på nettet. For farverne er SÅ svære at gengive på billeder.

Men det er sjovt at strikke. For man skal liiiige se hvad de næste striber gør :) Og jeg skal helt sikkert lave mere. Og jeg vil prøve det i Silk Garden Lite!

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Der er nogle fine farver, Tina.
ja, farverne kan godt snyde på nettet.

Anonym sagde ...

Jeg synes det ser flot ud, men det er altid ærgeligt, hvis det ikke er som man havde forestillet sig.
Om ikke andet så har du jo en 'undskyldning' for at prøve igen ;-)
Stine

Dorte sagde ...

Uanset hvordan du havde forestillet dig farvene skulle være, så er denne kombination da smuk, smuk !

Kh Dorte

Send en kommentar