Se lige bøvet ud

søndag den 30. marts 2008

Nanna og jeg var ude at gå en tur igen idag :) Uha man kan godt mærke der er mere mildt nu. Jeg har meget mere lyst til at gå en tur nu!!

Vi var ned om vores lokale sø. Hvert år, bor her et svanepar, der troligt ligger på æg uden resultat, hvert eneste år. Ham her var rigtig om sig idag. Aggressiv og frembusende!! Så det gav nogen ret sjove billeder. De værste skåner jeg Nanna for, at vise her ;)

Skoven bugner af Anemoner! Eller det er måske mildt overdrevet... for der ER faktisk ikke så mange i vores skov. Ikke som man sommetider ser , hvor der er hele dyner af dem.
MEN i vores målestok, vrimler der lige nu. Og jeg elsker dem bare!!! :)

Turen hjemad, gik hen langs åen, hvor der var ænder der holdt flyveøvelser :) Øv sikken en skam jeg ikke havde zoom objektivet på! Men det må så blive en anden gang!! :)

Tænk at vi har al den natur, mindre end 1 km fra vores hjem. DET nyder jeg og har altid været vild med det....

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig natur I har, vi har også lidt af den her i SOrø, og det er så vigtigt at huske at bruge den :-)

Helle K. sagde ...

Er den ikke lidt næbbet? :)

Tina sagde ...

Anne: Ja man skal nemlig huske det! Nanna og jeg går tit en tur ned gennem den brede bræmme af natur vi har her i byen og vi nyyyder det :)

HelleK: Jooo den er da :D

Christa sagde ...

Tina - du er en fantastisk fotograf. Dit blik for det ene og det andet er noget særligt!!
FLOT - FLOT!!!!

Marianne S sagde ...

Hvor er han da dejlig - og som Christa siger - dine fotos er fantastiske.

Anonym sagde ...

Så flotte bilder du har tatt!! Det av svanen var veldig flott og spesiellt!!
For en ide å lage armbånd av sykkelslanger! hvor du er kreativ!!

Send en kommentar