You make my day award

torsdag den 17. januar 2008

Sådan een har jeg fået idag af Frida.

Det gør mig helt glad indeni at få sådan en :) Det betyder at der bliver læst med her og at nogen sætter pris på det. Det luner!!

Så er det nu meningen at jeg skal vælge 10 blogs, som jeg mener fortjener denne award. Det er ikke nogen let opgave da jeg synes at alle dem jeg føler, fortjener den. Samtidig ved jeg også at en del af dem, ikke altid er med på legen ;)

Men her er 10 af dem, som fortjener en award!!

- Siffes Planet
- Strik og Storm
- Kludemutter
- I knit a little
- Mal din dag
- Hygge-Strik
- Merete
- Har du nu købt garn igen
- Nørklekurven
- Lykke og Løkker

Jeg håber i tager vel imod prisen :) Er du ikke nævnt her, er det bare fordi jeg kun kunne udnævne ti. Jeg elsker at læse med hos jer alle!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina

Hvor er det sødt af dig. Takker tusind gange

Merete

Hygge-Strik sagde ...

Hej Tina

Mange tak for prisen, den er jeg glad for.
Spændende strik du er i gang med.
Kh. Bebiane

Tina sagde ...

Velbekomme til jer begge to :)
Bebiane... jaaah det bliver SÅ lækkert! Men BC Garn er sørmer løbet tør for lysegrå Lucca :D

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Næh dog, mange tak! Du fik rigtig smilet frem hos mig.

Jeg tror dit Haven bliver luksus-lækkert!
Kh Karen S

HANNE sagde ...

Hej Tina.
tak for prisen, det varmer:)
Du kan godt glæde dig til at få Haven om halsen, det er dejligt (mit er også strikket i Lucca, dog med en tråd og en tråd alpaca).

Githa sagde ...

Hej Tina

Tak for prisen.
At du mener jeg har fortjent den efter mit "sløvsind" på diverse blogge og ikke mindst min egen gennem en rum tid, betyder meget :-)

Hilsen Githa

Tina sagde ...

Karen, Hanne og Githa :) Velbekomme :)

Send en kommentar