Besøg

fredag den 4. januar 2008

Jeg har haft rigtig hyggeligt besøg idag, af Bebiane :)

En hyggelig formiddag med boller, som Bebiane havde med og the, kaffe og masser af snik snak ;) som kvinder nu kan bedst....

Med sig havde hun også en stak ugeblade... skøøønt, så har jeg lidt at samle idéer fra igen!! Jeg elsker at sidde og kigge dem igennem. Fra min mor arver jeg også af og til en stak.

Jeg lavede også noget grafik for Bebiane på et tidspunkt, så hun havde garn og taskehåndtag med til mig idag :) Skønne farver! Det der lyslilla/gammelrosa Lucca skal jeg ihvertfald have fat i noget mere af!!!
Tak for en hyggelig formiddag Bebiane :)

6 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Kære Tina
Jeg siger i lige måde, det var ren råhygge.
Kh. Bebiane

Kludemutter sagde ...

Dejligt med besøg. Sikke nogle søde farver garn, det ligner næsten helt silke på de spoler.
Godt at blive forkælet.

tanterne sagde ...

Da jeg lige så billede troede jeg at det var sytrådsruller. Hvor store er de ruller garn egentlig?

Tina sagde ...

Bebiane: Det var lige hvad det var :)

Yt: Jaah det er så hyggeligt :) Ja men jeg har også leget idt i photoshop ;)

Charlotte: De er ved 20 cm høje tror jeg :)

tanterne sagde ...

Wow, så er der en del af det lækre flotte garn.

Tina sagde ...

Charlotte... der er lige omkring 175 g ialt :)

Send en kommentar