Billedsjov

mandag den 2. juli 2007

Hos viOhlin så jeg dette link. Et link hvor man nemt og bekvemt kan lave diverse sjov med sine fotos :) Ret smart må jeg sige!

Især taget i betragtning af at jeg af og til bruger LANG tid på at lave sådanne effekter selv!! (som på billedet til venstre i denne post... klik stort for at se det rigtigt).

SÅ kan man godt føle sig en lille smule til grin :):) For derinde kan man fx. liiiige netop lave en plakat !!!

Håber i får noget sjov ud af effekterne derinde, for der er bestemt nogen gode imellem.

(Hvis ud undrer dig over navnet på plakaten, så er det fordi at jeg for noget tid siden igen tog mit pigenavn tilbage. Jeg følte det forkert at blive ved at rende rundt med x-mandens navn. Så mine gamle vandmærker på billederne passer desværre ikke mere.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar