Fotosession med Yngste-nabo

onsdag den 18. december 2013


I dag har jeg mest af alt haft en total afslapningsdag, ovenpå julemarked og fødselsdag! Jeg har sovet så længe jeg orkede og har rendt rundt i de ternede flonels pyjamasbukser idag. GOSH hvor har det været tiltrængt længe.

Jeg er viiiildt dårlig til at lytte efter min krop og dens formåen. Men nu her på den anden side af de 40 år, mon så ikke jeg lærer det??

Det eneste aktive jeg har lavet i dag, har været at knipse yngste-naboen, lille Frederik. Hans forældre skulle bruge nogen fotos her til jul og jeg var da straks frisk :) Frederik var heldigvis helt med på den i dag og fyldt med smil og nysgerrighed over det store monstrum af et kamera, der blev viftet med foran ham. ;)


Jeg har ikke prøvet at fotografere små babyer før - i hvert fald ikke sådan her. Det klassiske "jeg er lige kommet til verden", har jeg da knipset før. Men ikke sådan et hyggefoto som det her.

Men med lille Frederik kan det da næsten ikke blive skidt vel ? ;)



4 kommentarer:

Helle Rasmussen sagde ...

Mums, han er lækker,Lige til at spise.

Tina sagde ...

Jaah han er så dejlig Helle :)

Poulsen sagde ...

Tror de billeder kan give hvem som helst lyst til at få flere børn :-)

Mobile App Developers sagde ...

Hey keep posting such good and meaningful articles.

Send en kommentar