Torsdags klubben

torsdag den 17. februar 2011


Uhhmm her dufter af boller i hele huset :) Jeg har været igang her til formiddag, fordi jeg holder "flyt-in" for torsdags klubben.

Jeg glæder mig og det skal nok blive rigtigt hyggeligt. I hvert fald håber jeg de er sultne, ellers ved jeg i hvert fald hvad jeg skal leve af de næste dage ;)

Om lidt kommer gas-mesteren og kigger på fyret, så bliver han også lige budt på en bolle :) Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke lærer at halvere den opskrift!!

EDIT: Gas-mesteren har lige meldt afbud, synd for ham, ingen arme ingen boller ;)




9 kommentarer:

Miv sagde ...

MUMS!
Og det er dumt at halvere opskriften.. Fryseren kan sikkert godt gemme et par stykker til dig :)

Jeg vil også bage boller nu..

God torsdags-fornøjelse!

Dorthe sagde ...

Jeg vil også smage :0)

Marianne sagde ...

uhm kan næsten dufte dem... bare jeg var med i torsdag's klubben :)- -og sikke en masse skønne dåser Ku..te :)
kh♥
ps. synd for gasmesteren :)
pss håber i får en dejlig dag :)

Linnea skriver: sagde ...

Uha - de boller ser gode ud!

Strikkefuglen sagde ...

MUMS hvor ser de lækre ud, jeg kan godt lide at boge store portioner så er der altid en ekstra ;-) Håber i har haft en hyggelig eftermiddag.

Tina sagde ...

Miv: jeg har ikke plads i fryseren ;) er gået fra kummefryser til lille skabsfryser :D Så den er proppet fuldstændig ;)
Men de skal nu nok blive spist. Alle gæster fik et par boller med hjem til aftenskaffen ;)

Dorthe: Du er meget velkommen ;)

Marianne: Uhhm ja elsker mit the!! :) Vi nød dagen og gas-mesteren må bare være her hvis han skal forkæles :D

Linnea: Endelig kan jeg finde ud af at bage gode luftige boller :) Dejligt!

Strikkefugl: Jamen jeg er jo for det meste kun mig hjemme :) Så er 34 boller maaaange ; Men vi hyggede os, og jeg har madpakke til nogen dage ;)

Lene Sophie sagde ...

Synes jeg kan genkende mængden af tebøtter... Og jeg kan da også se at vi har samme smag !! Boller og te og strikketøj så kan det aldrig gå helt galt.

Evianna sagde ...

thja, surt du bor så langt væk........for ellers kan jeg da godt liiiiiggee spise gasmandes portion :-)

Tina sagde ...

Lene Sophie: Hehe busted :) jeg ELSKER kusmi the. Og LØV the :) Nej det er bare en god dag, med de ingredienser!

Evianna: Ja det kunne da ellers også være hyggeligt :)

Send en kommentar