Posten var forbi

lørdag den 12. februar 2011


Pakkeposten kom forbi idag, med et stort smil og et : "Nå du er flyttet hertil :) jeg kunne genkende dit dejlige navneskilt". Hmm er det mon på tide at designe et nyt skilt? ;)

Nå men, med sig havde han også en pakke og et brev. Pakken indeholdt min lækre præmie fra Whitney Miller, fra USA. Nøøøj det er kram at røre ved. Tre høvle, der ligger vildt godt i hånden, men som ligner noget der hører til på et værksted ;) Men kan se masser af potentiale i dem. I pakken var der også en Herb Mill.... Til at kværne friske urter igennem :) En slags persillehakker i moderne look. Smart smart! Det glæder jeg mig til at prøve!


Her ses de uden coveret. Ligner de ikke lidt filene på et værksted? :) De er store... 32 cm lange og håndtagene er så tykke at de kun lige kan ligge i håndfladen og grebet er godt og blødt.

Møllen er ligeledes pænt stor og rigtig god at gribe om, da den også fylder håndfladen. Let at skille ad og gøre rent og i øvrigt en lækker grøn farve :)

Posten havde også et brev med, fra Nordhjem, med et liberty armbånd jeg havde vundet på facebook. Desværre var vedhængene knækket.

Men som jeg fik at vide idag: " Nu kan du ikke mere klage over at du aldrig vinder" ;) ikke at jeg ligefrem har klaget, men jeg plejer at glemme at tjekke om jeg har vundet, for det gør jeg normalt aldrig. Så at jeg lige pludselig har vundet TO præmier på en uge, er helt vildt :)


4 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Niiiice... :))
Lækkert med lidt der skal afprøves i køkkenet, selvom det ligner noget der hører til på et værksted... HI HI...

HEY... Det navneskilt vil vi da gerne se!?!?! :D

Fru Olsen sagde ...

Tilykke. De der høvle ser effektive ud - pas nu på fingrene.

Dit nye hjem ser hyggeligt ud.

tanterne sagde ...

Sikke en lækker høst!

Hvis det var mit navneskilt der blev genkendt og omtalt som dejligt, så ville det ikke være min første tanke at re-designe det.

Tina sagde ...

Helle : jeg glæder mig også til at prøve dem :) Og OGSÅ selvom de ligner noget andet ;)
Jeg har sendt dig en besked på face :)

Heidi: skal nok forsøge at passe på fingrene ;) Og taaak :)

Tanterne: Ja jeg klager ikke :) Naaah kan da godt være jeg skal beholde den, så posten kan finde ud af at jeg er MIG ;)

Send en kommentar