FY for den !!!

mandag den 6. juli 2009

SÅ skal jeg lige mene vi fik regn!!! Et kig ud af vinduet afslørede noget der lignede en flodbølge, ned igennem hovedgaden. Bilerne måtte have farten af og alligevel så det sådan ud, når de kørte forbi! På mæ æ waders do !!!!

For se lige her hvad der så også fulgte med:

Pludselig stod en kloarklugt op fra kælderen.... ÅH nej!!! Jeg kunne stå på denne fortovsflise-dæksel og den løftede mig bare op mens vandet bare væltede op! Det samme skete i 2 andre rum dernede. Rummet til højre for dækslet er mit rum..... og det bliver bare ramt HVER gang.

Her, da det havde lagt sig lidt igen.... Men, suk, alle rum blev ramt denne gang.... Så nu venter rengøringen.

Rengøring af gulve, fyldt med dette sorte ildelugtende stads :( Og hvis ikke det skal hænge i alt, i lang tid.... så skal det væk hurtigt. Så bare igang med sneskovl (til at skovle vand)... og kost og vandslange.


Selvom fødderne stod i vand, krævede det også et godt fodbad bagefter... FY for en stank ! Og nu hedder det afslapning, for hænderne er færdige, af at håndtere en kost så længe!

Så.. IKKE MERE REGN tak!!! I hvert fald ikke sådan på een gang! :)

5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Føj for den lede!

Så er jeg glad for at vi kun har fået "tøseregn" ;-)

Gittemay sagde ...

Årh for fa... da! Så meget regn kan jeg ikke prale med herfra - 4 dråber og 5 tordenbrag er det blevet til - indtil videre. Men jeg håber stadig - dog ikke liiiige på de der ubehagelige mængder.

KH Gittemay

Unknown sagde ...

Godt jeg ikke har kælder, men vi har nu ikke fået noget særligt regn her endnu...
Godt det ikke er mig der skal rydde op efter sådan en omgang kloak bræk....
Fortjent pause til dig efter den omgang..

Mvh. Erik

Pernille sagde ...

Jeg bliver helt træt af at se sådan en syndflod :(
Vi har et par gange haft vand i kælderen. Heldigvis har er vores kælderrum gået fri, selvom naboens er blevet ramt :)

hanneb sagde ...

Ej, øv hvor klamt. Fortjent pause til dig. Rigtig flotte 'hattenåle':-)

Send en kommentar