Stille fredag...

fredag den 19. september 2008

Jeg elsker synet af min lille familie, om mig :)

Her oser af fredag! Her er stille, ud over lidt musik og tastaturets sang..... Maden simrer i ovnen. Vi skal have farsbrød med pasta.

Nanna og Miss Mis, har okkuperet spisebordet, med lektier og musik. Miss'en finder som altid, et hjørne med noget uld. Og kan hun kombinere ulden, med at ligge bagved enten Nanna's eller min laptop, så er lykken gjort.

Selv har jeg indtaget sofabordet, med laptop, iPod og en stak cd'ere.... Nyt musik skal i ørerne!
Jeg bruger desværre mange nætter for tiden, på at have ondt. Hofterne driller i den grad for tiden. Og et nyt ønske er boblet frem indeni.... en topmadras, til sengen, i det der hukkommelses-skum.... *suk* :)

Kan i have en dejlig aften :)

5 kommentarer:

Joan sagde ...

Årh hvor det oser af hygge på det billede.

Har først lige fundet din blog og vil kigge lidt- det ser spændende ud.

Hav en dejlig aften

Anonym sagde ...

Ja det er et skønt billede! Kan godt forstå, du nyder synet.

Rigtig god bedring til dig og hofterne. Her nyses og hostes stadig :(

Unknown sagde ...

Fredagsstemning :-)
Kan regne ud, at den må være dyr...Kan du ikke få hjælp til den ?

Tina sagde ...

Joan: Velkommen til Joan :) Hæng endelig på, selvom jeg har en smule træg periode pt ;)

Deborah: Tak skal du have :)

Losarinas: Jeg kender ikke prisen... men har kun førtidspensionen. Hmm sidst jeg søgte kommunen om hjælp fik jeg at vide at siden det var en ting de rkunne købes i fx jysk, så ville de ikke hjælpe!!

63 grader nord sagde ...

Jeg klikket meg inn på din Blogg for 1. gang i dag og der ligger ett bilde av katten min! Eller det var jo Miss'en din da ;) men det var som å se Sibben min (Sib- Sarm)Han er en snart 15 år gammel Hellig Birma hann, og mitt 1."barn" . Det var morsomt å se :)
Så fin blogg du har! No må jeg fortsette å følge med på den.

Send en kommentar