Løsningen?

fredag den 16. marts 2007

Så fik jeg strikket en ny blomst :) Denne gang i rød.

Men hvad passer nu bedst? Rød, pink, begge?

Jeg er forundret over hvor hurtigt jeg efterhånden kan strikke en blomst ;) Jaja det er ikke rigtigt pral, men for filan hvor tog jeg førhen laaaang tid om en lille bitte smule strik !! ;)

Nu kan jeg se TV mens jeg strikker en BLOMST!!! og det er jo ikke bare lige op og ned! Jow jow, det går lidt fremad! Og en blomst tager vel en god lang eftermiddag for mig nu. (Jeg ved godt at andre, virkelig hærdede strikkere, kan gøre det hurtigere ;) )

Lige nu, midt imellem taskeroderiet, er jeg ved at strikke en af disse blomster, i miniformat, til min mor :) Hun vil bruge den som lukketøj på hendes brune Cykelmygtaske :)

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Det er bare perfekt med en blomst i hver farve!

Hold øje med posten ;-)

God weekend - og påske!

Knus B

Tina sagde ...

Heej Britta :) Hmm jeg kan også lide det mere og mere :) Til at starte med brøds jeg mig ikke om lyserød og rød sammen... men er nu ikke så galt ;)

Aaiii glæder mig... sætter mig klar ved brevsprækken!!!!

Britta sagde ...

De passer da rigtig godt sammen - lidt som mor og barn. De er meget fine begge to.

Ha´ en god weekend.

Unknown sagde ...

Jeg stemmer osse for dem begge to. Det er altså vildt flot Tina.
Kh Jane

Send en kommentar