KONKURRENCE!

mandag den 8. april 2013


Idag har min far og jeg svejset et stativ sammen og sat cykelslange på - så jeg har en urtevæg at sætte potter i :)

Men ser i - jeg synes den ser lidt kedelig ud. Og det er her i kommer ind i billedet!

Så jeg udskriver en KONKURRENCE!

Jeg har brug for at alle, der har lyst, strikker eller hækler et stykke strik og sender det til mig. Så syr jeg det på stativet - så den bliver yarn bombet for vildt!

- Stykkerne skal være 8-10 cm på den smalle led og så lange som du lyster, dog minimum 15 cm.
- For at deltage skriver du en kommentar, samt en mail til en mailadresse, der står ude til højre, derved får du min adresse og jeg kan notere hvem der deltager.
- Fristen for deltagelse er 20. april - og gældende når dit strik lander i min postkasse.
- Du må bruge lige det garn du lyster og i alle de sjove farver du kan komme i tanke om.

Derefter trækker jeg lod, ved at ryste posen med jeres navne og vinderen modtager:

BLANDEDE FRØ TIL POTTER ELLER HAVE!
 
 
Konkurrencen kommer til at køre både her og på min haveblog: www.10na.blogspot.com og ud af samtlige deltagere, er der EN præmie :) Skulle der komme rigtig meget strik, lover jeg at bruge det HELE til én eller anden form for Yarn Bombing, og poster en post omkring det.
 
Tidsfristen er kort - jeg ved det :) Derfor har jeg gjort stykkerne så små, så jeg tænker at alle kan nå det.
 
God dyst - jeg håber mange er friske :)
 
 


5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Ih det vil jeg gerne være med til! :D

Heidi sagde ...

Jeg er også med :-D

Britta Svanborg sagde ...

Super sjov ide, og hvor smart til urtepotterne.
Jeg skal snart på en længere køretur, så strikker jeg nogle stykker til dig. Det er altså minmmand, der kører bilen. Rolig nu ;-)

Anonym sagde ...

Super ide - jeg vil gerne prøve om jeg kan nå at strikke noget - jeg ved liiiige hvad det skal være ;-)

LineMo sagde ...

Fed ide jeg er en frygtelig copycat håber det er ok jeg nupper ideen

Send en kommentar