Traaavlt

lørdag den 30. juni 2012


I onsdags, tidligt om morgenen (faktisk var det nat), tog Nanna og Holly til London. Og jeg tænkte: wohoo, 3 dage på fifaen til mig!

Er du VIMMER jeg måtte tro om ;)

Onsdag, efter at have kørt pigerne i lufthavnen klokken alt alt for tidligt, skulle jeg ud og lave flere glas sismofytter. Derefter, stod den på lidt oprydning og endelig lidt afslapning. Men jeg var så træt, at jeg gik tidligt i seng... men kunne ikke sove.


Torsdag, skulle jeg mødes med en super dejlig krea-veninde. Jeg var nemlig blevet inviteret på Brunch i Kolding. UHA det var godt... det nåede jeg slet ikke at fortælle Lene!! Og inden vi kørte, hev hun noget lækkert chai-latte og chai-the op af tasken til MIG! Spørg lige om jeg følte mig forkælet :) Men selv gode ting har en ende og tiden løb lidt fra os. Så det var hjemover i fuld fart, for jeg skulle være til min torsdags-café kl 13, da det var sidste gang med smykkekursus. Og først kl 17 var jeg hjemme igen. Hmm og jeg kan ikke engang huske hvad jeg brugte aftenen til.... mærkeligt.


Fredag, skulle jeg mødes med min far kl halv ni, for at lave bil. Min bil skal nemlig synes inden længe. Og min bil lækker olie og kølervæske. Ikke ret godt! Vi stod med hovederne dybt begravet i bilens indre, med småpauser, indtil kl 20 tror jeg. Og så afsted igen, til Billund for at hente pigerne ved flyveren. Og inden vi så vores dyner blev klokken næsten 01.00 ... gaaab!


Og SÅ idag lørdag.... atter tidligt op for at lave mere bil. Men først skulle jeg lige have et kort besøg af min kusine og hendes mor, da de skulle hente nogen sismofytter. NED til far igen.....
Men nu står bilen og skulle "tørre" indtil imorgen, før jeg kan køre i den igen. Men aftenen hos mine forældre sluttede med ... EN JULEMIDDAG! Jeps du læste rigtigt ;) Vi ville servere noget godt dansk mad for Holly, mens hun var her i DK og besluttede, at hvis vi skulle have flæskesteg - så kunne vi lige så godt gå linen ud ;) Så das ganzes julemiddag, her den sidste dag i Juni - why not? ;)
Dog fik vi is, med jordbær og lyserød guf, i stedet for ris a la mande.

Og alle fuglefotos stammer fra idag, i min mors have. De fodrer nemlig fuglene året rundt! Og fuglene er vant til at de går rundt og larmer. Både vinkelsliber, bilmotor, os der render rundt... det er de alt sammen ligeglade med.

Så jeg hyggede mig med fotos, i de perioder hvor jeg ikke kunne hjælpe far med bilen :)

Hov, og så fik jeg i øvrigt også sat min store glas-sommerfugl op. Nu sidder den ude på terrassen på mit stakit.






5 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

woow nogle flotte fuglebilleder

Lene sagde ...

hold da op sikke smukke billeder af fuglene. Og sikke da en travl uge, nu håber jeg altså at du også får tid til at slappe lidt af og passe på dig selv.
Tak for sidst, det var bare såååå hyggeligt. Du er en über skøn kvinde

Tina sagde ...

Dorthe: Tusind tak :) Jeg bliver stolt når du siger det, for jeg er så vild med dine fuglefotos! Igår var jeg bare heldig at kunne komme tæt på dem.

Lene: Mange tak skal du have :) Ja ugen har været alt alt for proppet! Brunch med dig, var dog ren afslapning og hyggeligt. Men jeg trænger helt sikkert til nogen dage, hvor jeg intet skal overhovedet :) Og selvtaaaak smukke!

Helle Rasmussen sagde ...

Hold da op du når nogle ting....men er helt misundelig på dine glasting til vægen...hold op de er flotte. Og sikke fugleskud...du får taget wau de er da helt fantastiske.

Tina sagde ...

Helle: Jamen puha, kun brunchen var helt frivillig ;) Resten var noget jeg pludselig skulle! Helt uden for planlægning. Og gosh jeg trænger til fri nu! :)
Tak for rosen af mine fugleskud.

Send en kommentar