Mørke

tirsdag den 29. maj 2012


Uuuhhh det ser mørkt ud udenfor nu ! Der virker ikke lummert nok til tordenvejr, men det ligner bestemt noget der godt kunne blive temmelig fugtigt.

Men indtil videre har der ikke været en dråbe i syne her, så vi må se om det også denne gang, går her forbi :)

Men jeg nåede da at sætte sidste side på taget, af glashuset. Men jeg er skuuuuffet !! Silikone fugen tørrer ikke så gennemsigtigt op, som jeg håbede på. Så det ser ikke særlig pænt ud.
Nu har jeg set det an i 24 timer, for at se hvordan det så ville se ud. Men det er lige så ugennemsigtigt som igår.

Så nu overvejer jeg lige, om jeg gider lime det andet store hus sammen. Eller om jeg skal vente til jeg finder noget bedre.





7 kommentarer:

Lene sagde ...

uha sikke et mørke.
Æv da osse med dit fine glashus. Håber at du finder en brugbar løsning

Tina sagde ...

Lene: Ja det så ret skummelt ud... men ikke en dråbe fik vi! Jeg var overbevist om at det ville vælte ned kort efter ;) Ja det er lidt træls med husene... det er jo ikke meningen at man skal se klistret, før huset ;)

Helledie-hæklerier sagde ...

Det flotte hus har fortjent en klar silikone - sikker på at det ikke er en hvid, for det ligner det?

Tina sagde ...

Det er Akvarie silikone.... så er sådan som silikone oftest er ;) Semi-gennemsigtig.

tanterne sagde ...

Har du prøvet en limpistol? Eller det bliver måske lige så uklart - uden at hæfte til glasset..?

Tina sagde ...

Tanterne: Nej ikke med husene. Men har prøvet limpistol før.. det tørrer for hårdt op uden nogen fleksibilitet. Så det knækker. Så det duer ikke :) Men skal bare ud og lede, for jeg har da set glas, der er limet, uden man kan se en tydelig limstreg, så det findes.

tanterne sagde ...

Måske er tokomponent lim..?
Har lige haft blandet noget til at lime mit ur og en lampe, det binder fint på glas og den rest der tørrede ind på papiret blev ved med at være så blød at jeg først var helt nervøs for at røre ved det. Men det VAR helt tørt.

Send en kommentar