Fødselsdag

torsdag den 24. maj 2012


I lørdags var jeg til fødselsdag... en rund een af slagsen :) Som i kan se, så fyldte Louise, min bedsteste væææn 30 år! Sorry Louise, var det 29? Og alt det der med tømmermænd osv, DET taler vi ikke om!!

Da hun mest ønskede sig penge og gavekort, måtte vi finde en kreativ måde at aflevere gaven på. Og da Nanna mindede mig om, at Louisen ikke var gift.... så lå den jo lige for.

Fat i et plakatrør, male det sort og dekorere :)


SÅ fat i pengegemmerne, hos familie og sig selv.... og veksle. Ned i en stooor bøtte peber, med pengene, så Louisen kommer til at nyse, når hun pakker ud ;)

Jeg tror gaven vakte smil og forhåbentlig går pengene til ren forkælelse :)

Det er en utrolig simpel måde at lave en peberkværn på .... :) ATJUUU, siger jeg bare!!


4 kommentarer:

Louise Hald sagde ...

He he det var nu 25 men hvem tæller :) slet ikke mig den mest kreative gave jeg fik så fin trods nysepulver tak smukke fordi du var med til at gøre mig dag helt perfekt stort knus

Louise Hald sagde ...

He he det var nu 25 men hvem tæller :) slet ikke mig den mest kreative gave jeg fik så fin trods nysepulver tak smukke fordi du var med til at gøre mig dag helt perfekt stort knus

Tina Dalbøge sagde ...

Ja det lyder da som et kæmpe nys - og en sjov gave :)

Tina sagde ...

Louise: nåja 25 ;) alt for dig smukke! Vi ses i morgen :)

Tina: ja atju siger jeg bare ;)

Send en kommentar