Der er vådt derude

torsdag den 14. juli 2011


Det drypper lidt vel meget derude idag, synes jeg! Og jeg skulle ellers have malet fuglefoderbrædt. Og lave bremser på bilen.

Men okay, så havde vi da istedet en undskyldning for at smutte i centret og købe gummistøvler!!!! Bortset fra at det endte med at kun Nanna fik sine. Hun havde forelsket sig i et par grønne Hunter gummistøvler. Men da jeg helst ville have dem i sorte eller limegrønne, var der ingen til mig idag.

Men trøstede mig selv med nogen musik cdere istedet. Så nu kan jeg sidde inde i varmen og lytte til Mads Langer - Behold, Bon Iver og John Mayer - Continuum. Det er bestemt heller ikke helt dårligt :)

Så må bil, have og alt det andet udendørs, vente til vejret har lyst til at samarbejde lidt.....






2 kommentarer:

by Busk sagde ...

Smukke billeder :-)

Tina sagde ...

Tak skal du have :)

Send en kommentar