Camo - slow - mille er på vej !!

mandag den 13. juni 2011


Idag er jeg bare flad !!! Jeg har ondt i alle leder og kanter. Den anden dag, rensede jeg alle tagrender på hele rækken, her i rækkehuset, alene! Det skulle jeg aldrig have gjort, for det satte spor i kroppen.
Men jeg havde altså en halv tsunami på terrassen hver gang det regnede... UD over tagrenden. Så det trængte. Og det står i min lejekontrakt at det er noget vi selv skal holde øje med at rense.

Men da de to andre lejere ikke mente det var deres opgave, endte jeg med at gøre det selv. For nedløbene er i den anden ende af bygningen, så hvis jeg skulle have nogen effekt ud af rensningen, blev jeg nødt til at gøre det hele vejen hen og ned i rørene.

Men gjort er gjort og nu burde det hele virke igen :)

Igår skulle jeg så lige hjælpe min far nogen timer og igen blev fysikken lige sat på en hård prøve. Så IDAG er der dømt sofahygge! Intet gider jeg lave, ud over at strikke lidt af og til, når armene vil :)

Jeg er stadig (!!) igang med Camomille. Jeg får ikke strikket nær det jeg egentlig gerne vil :) MEN er da igang nu. Og jeg fik endelig lært, til WWKiP, at strikkehæfte enderne. Nu er jeg så også kun halvvejs med Camomille... så har lige en monstermasse ender, der skal hæftes på almindelig maner. Noget jeg ikke er ret god til at gøre pænt.

Men så meget desto federe at have lært at gøre det pænt MENS jeg strikker ;) Oh hvilken lettelse!! TAK til Annette Lyngby!!!

Så nu vil jeg læne mig tilbage, strikke lidt på det endeløse Camomille og sippe noget varm the :) Det er vist lige sådan dagen skal skæres idag!

3 kommentarer:

Pia´s Hverdag sagde ...

uh, det gad jeg godt kunne, altså hæfte ender, det er altid det værste især hvis i bomuldsgarn, synes jeg.
Jeg var faktisk udendørs hele dagen i går ... mellem bygerne altså.

Anonym sagde ...

Strikkehæfte er sikkert smart nok, men hvorfor dog ikke bare lade tråden følge med kanten op og når man så hækler kanten sørger man bare for at hækle rundt om de løse tråde.
Det har jeg gjort på de 3 jeg har strikket og det virker super fint. Gider nemlig ikke hæfte ender :)

Tina sagde ...

Pia: Jeg synes bomuld er hæsligt at hæfte ender i, uanset hvordan det gøres ;)

Estermarie: Hmm fordi så langt havde jeg slet ikke tænkt ;) altså at der skulle hækles langs den kant. Jeg tænkte at det var der jeg skulle strikke kanten på, men det er det jo ikke ;) Nå men nu fortsætter jeg sådan her, på det her sjal.

Send en kommentar