Prom!

søndag den 17. april 2011


SÅ kom årets store dag på high school. Prom night :) En dag jeg har været spændt på.... for det er ingen hemmelighed at jeg har en smuk datter, men det der med meget fine kjoler og en masse pynt, er normalt ikke rigtigt hende. En pæn kjole og krydret med lidt converse sko... dét er mere hende.

Så mor her var lidt spændt på at se hende i smuk kjole, med flot hår og fine negle. Og OM det lykkedes!

Herover ses Nanna og hendes date Josh, før prom, hvor Nanna får sit corsage på. Og nedenfor Nanna der giver Josh hans boutinere på.


Jeg kan faktisk ikke forklare Prom i detaljer. Men kun sige at det er en lang dag. Selve Prom sluttede kl 11.30 og afterprom startede kl 12.00 og slutter så kl 03.00... så det er en lang dag, hvor man skal holde sig pæn ;) Men efter sigende gik det super. Jeg kan kun sige at Prom egentlig er en forkortelse af Promenade. Og de går da også ind i en form for promenade parvis. Og senere er det så spisning og dans.


De er da et flot par ikke? :) Nanna håber du kan se nu, det jeg skød på at den blå farve ville være SÅ flot til dig, da vi snakkede kjoler for længe siden. GOSH den blå farve er flot.... se hvor den matcher dine øjne :) Nu er jeg jo selvfølgelig ikke upartisk, men for søren hvor jeg er stolt af dig !


Og her er det Nanna og hendes veninde Holly, som jeg håber vi får besøg af næste sommer. Det er der i hvert fald planer om, som det ser ud nu :) Jeg glæder mig til at møde dig Holly.

Jeg ved at Nanna's værtsmor også er vild med at knipse en masse fotos, så jeg venter spændt på at se endnu flere fotos.

Og så håber jeg du retter mig Nanna, hvis jeg ikke lige har beskrevet noget med Prom helt rigtigt ;)



10 kommentarer:

Fríða sagde ...

ååhh, hvor er hun fin! kan da godt forstå du er stolt, hun er en smuksag, og sikke den kjole fremhæver hendes utrolig smukke öjne.
kh.fra Island
Frida

Tina sagde ...

Tak Frida :) Jamen jeg er jo altid stolt! Men liige en ekstra tand når jeg ser hende i så flot en kjole.

Trine sagde ...

Så nydelig jente,
og fantastisk kjole.
Du har god grunn til å være stolt:)

Lis sagde ...

Smuk kjole, smuk datter, en smuk date og solen skinner. Kan man egentlig ønske sig mere ?

Kh. Lis

Dorthe sagde ...

Altså hvor bliver den pige da stor og smuk - hende kan du godt være stolt af ;-)

Pia´s Hverdag sagde ...

Hvor er hun smuk, din datter, og godt at høre at du har det godt- og spændende ...
jeg vil gerne ringe til dig en af de første påskedage, så kan vi se om vi kan aftale en gå tur - det ville være dejligt

Pia,

IF Stjernen sagde ...

Ja, det er jo ikke ligefrem sådan vi er vant til at se hende ;-)
Hun er rigtig flot i den blå kjole og så fin hun er med krøller og det hele :-)

Helle K. sagde ...

Josh er en heldig fyr :)
Hvor er hun fantastisk smuk og flot - du har ret, den farve spiller perfekt med hendes øjne :)

Helle : sagde ...

Kan godt forstå at du er stolt over hende - flot par de er !

Tina sagde ...

Tusind tak piger, for de søde kommentarer :) :) God dag til jer derude!

Send en kommentar