NU er det nok !!!

lørdag den 19. juni 2010

Kære Vejrguder,

Min tålmodighed kan snart ikke bære mere. Jeg mangler sol, sommer, bare tæer og varm asfalt. Jeg mangler lugten af grillende familier, lyden af græsslåmaskiner og børn i haverne. Jeg mangler duften af nyslået græs, fornemmelsen af solen der bager på min ryg. Jeg mangler at spise is, der langsomt smelter og drypper ned på min hånd. Jeg mangler bare tæer i strandsand og kølig havvand der risler op om mine fødder.
Jeg savner bål og ristede skumfiduser og kold saftevand med is. Jeg mangler at sidde på terrassen med ugeblad og håndarbejde. At plante krukker og duften af ny frisk muld. At ligge i græsset og misse op mod solen, så der bliver helt orange bag øjenlågene.

Må vi ikke godt snart få lidt af det, hva?

Hilsen en gråvejrstræt quinde!


8 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Øh... solen har da skinnet det meste af ugen. Her til ø's i hvert fald ;-) Du bor nok bare det forkerte sted.

Tina sagde ...

Britta: Men hvor meget har du kunnet gøre af det jeg beskriver? Grille, bare tæer,osv?? ;) Der har været tisse hamrende kedeligt koldt. Og her har solen kun skinnet sporadisk. EN dag bagte den lige en halv dag, mens jeg klippede græs.

Hygge-Strik sagde ...

Ja det er lidt træls, men heldigvis skinnede solen i Sverige, hvor to mennesker endelig fik hinanden.

Tina sagde ...

Bebiane: Ja det var heldigt det holdt tørt deroppe :) Jeg så det ikke, men har set highlights i bladene.

Tine sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig din bøn.
Øv, hvor et træls vejr vi har!

Tina sagde ...

Tine, ja jeg synes ærlig talt at NU bør sommeren komme!!! Det er da lige foder til en gang depri det vejr!! Jeg savner godt nok nogen varme gåture! :)

Karina sagde ...

Jeg er så enig så enig..... Suuuk...

Kom sol, kom sommer!!!

Tina sagde ...

Karina: Jaaah det kan da ikke passe at vi ikke snart skal ha noget sol og varme :):)

Send en kommentar