Nå nå nå nå!!

mandag den 21. juni 2010

Jeg måtte lige ud og trave en lang tur... sådan for at få lidt luft :) Jeg har været tilmeldt en foto konkurrence, der hed Maj og hele Kolding. Læg mærke til ordet heeele! ;)

Idag blev vinderne så udtrukket ved en reception. Og intet foto, ud af de mange vindere, stammede fra noget som helst sted udenfor gammel Kolding kommune. Lidt trist må man sige, når ham der holdt tale, startede med at sige at det jo var en konkurrence for heeele Kolding :) Desværre lidt typisk. Og der var tydeligvis mange smukke fotos fra oplandet.

Men nå, jeg fik dvælet lidt ved slotte udenfor og gik og ærgede mig over at jeg ikke havde indsendt fotos af Kolding City. Dem har jeg nemlig bunker af, men endte med at synes, at når det nu var hele Kolding, ville det være fedt med nogen fotos herude fra :)

Men skidt, en anden gang ved jeg at jeg skal følge det de vil ha ;)

Nanna derimod blev glad idag. Den lovede eksamensgave blev hentet, langt om længe.

En lille smart notebook havde stået på ønskesedlen længe, så nu skulle det være. Så en lille Samsung mini pc er nu installeret og sat igang. Undersøgt og chattet på. Det eneste vi mangler nu, er at hitte ud af hvordan vi får lagt alt hendes musik derpå, når der nu ikke er et cdrom drev derpå! En lille ting ingen af os havde tænkt på overhovedet!

Eller også må hun jo ønske sig en lille ekstern cdrom drev. De skulle vist ikke være så pokkers dyre.

Men alt i alt, er det meget lettere og mindre at have med til USA. Både vægt mæssigt og fyldemæssigt. Og det skulle fint dække hendes behov derovre. For hvis skolen mener de SKAL bruge pc, bliver der stilet en til rådighed.

Men nå, jeg fik ærget mig færdig og Nanna fik installeret det lille monstrum. Så nu hedder det afslapning og isyning af foer i x antal små punge og tasker i pull tabs. Det er den kedelige del, du ved, med at sy i hånden ;) Noget jeg trækker ud i laaaangdrag, selvom jeg ved det er uundgåeligt!!

Men nu skal det altså være!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar