Skod Føtex

onsdag den 6. januar 2010

Øvøvøv jeg troede jeg skulle i Føtex idag og hente en gulvlampe, udformet som en arkitektlampe!! Jeg var der nemlig i mandags og der fortalte de, at de sørmer lige havde solgt den sidste. Men kom igen onsdag eller torsdag, var svaret.

Jeg ringede så derind idag og spurgte om de var kommet hjem, for ellers ville jeg ikke køre derud.

Nææææ sagde, damen i den anden ende : "De kom da hjem igår!.... så jeg har lige solgt den sidste!"

FOR FILEN Da osse.... hvem ved hvad i den biks???? :( Så nu står jeg stadig uden den lampe jeg så gerne ville have! ØV osse, jeg skulle have købt den i Bilka, da de havde den før jul.

Ærgelse....

4 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Ja vil man have noget nogen steder så skal man være så opfølgende som en vis herre selv! Man skal i hvert fald ikke gøre som de siger i butikken uanset hvilken slags butik det så er. Pøj pøj med at finde den i en anden Føtex og få dem til at sende den over i din, øremærket til dig.

Heidi sagde ...

Jeg så sådan en lampe i vores Bilka for et par dage siden. Så de har den sikkert endnu.

Hygge-Strik sagde ...

Kender det godt, jeg kan godt forstå at du ærger dig. Så må du på udkik efter den igen :-))

Tina sagde ...

Garn hund og kat.... Jeg har ikke orket at ringe rundt og bøvle med det :) Jeg håber bare jeg tilfældigt falder over een.

Heidi : jamen der er sååå langt op til jer ;)

Bebiane: Det er bare SÅ træls :) Jeg ved hvor man kan få dem originalt, men til dobb. pris... og det vil jeg helst ikke give. Så må vi i stedet håber at interessen daler ;)

Send en kommentar