Biiiiidende koldt

søndag den 24. januar 2010

Idag blev jeg inviteret i svømmehallen, af min kære overbo :) Men liiiige det der med svømmehaller er ikke noget jeg rigtigt praktiserer. Men jeg ville nu rigtigt gerne gå en tur, rundt om slotssøen, som ligger lige udenfor svømmehallen.

Som sagt, så gjort. Jeg pakkede kamera ned og var bare SÅ klar på at skulle knipse slotssø med is og sne og det hele.

Men for SYTTEN der var koldt!!!! Jeg havde ikke tænkt på de lange underhylere, eller på luffer, da jeg tænkte at der da er læ rundt om den sø. Den ligger jo inde i byen, med bakker rundtom.
Men hvor tog jeg dog fejl. Det bed og nappede i ansigt, på hænder og lårbasser, så jeg var tæt på at pive....

Så for første gang nogensinde, måtte jeg opgive en gåtur, vende om og sidde i svømmehallens cafeteria og få en kop kaff !!

De fleste var noget klogere end jeg. Som hende damen her, der stod og fodrede ænder og fugle. Hold da op som de fugle også sloges om brødet. Det var tydeligt at mærke at menneskene ikke ligefrem har stået i kø for at fodre dernede.

Desværre var der ikke noget nydelse i at stå og kigge og knipse, hverken fugle, mennesker eller slotte. Fingrene var simpelthen FOR stive til at knipse ret meget.

Det var en ommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar