Hip hip Hurraaaaaa

lørdag den 12. december 2009

Ja det siger jeg til migselv idag :) Alle andre er nemlig til Julefrokoster her og der og allevegne.

Så det har indtil nu været en ret stille dag. Jeg blev vækket i morges af Nanna, der stod med en stor fin gave i favnen og sagde tillykke med fødselsdagen :)

Jeg blev begavet med en fed OBH Blender..... så NU kan vi dælme lave smoothies i lange baner.

Alder er ikke noget jeg går op i eller lader mig trykke af. Jeg bliver 36 somre og står fint ved det stadig. Ikke noget piveri dér! ;) Klart klart, man kan da godt sidde og tænke lidt på hvor man er i sit liv, i forhold til alderen. Meeeen så er den vist heller ikke længere.

Havde jeg nu haft en bil, havde jeg fejret dagen med en tur i biffen. Men så må vi i stedet smække en film på PS'en og hygge os hjemme :)

God dag til jer derude!

15 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

TILYKKE unge kvinde, jeg håber du får en god dag, det der er tilbage :-))

Anette sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen. Sikke en skøn gave du har fået. Håber du har nydt/nyder dagen.

Louise sagde ...

stort tillykke Tina
Håber du og Nanna får en dejlig aften.

Pernille sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :)

IF Stjernen sagde ...

Endnu en gang tillykke med fødselsdagen!

Det lyder som om Nanna har haft lidt bagtanker med den blender ;-)

Gitte sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.

Githa sagde ...

Stort tillykke herfra :-)

Nanna sagde ...

Tillykke. Ha' en dejlig dag.

Helle Koed sagde ...

Håber du havde en rigtig dejlig dag... ;) STORT TILLYKKE - også med den nye blender, det bliver jo nærmest uundværlig med de varme sommre de lover os i fremtiden! ;)
Smukke smykker du er begyndt at lave, de skal nok blive et hit! ;)

Garn, hund & kat sagde ...

Tillykke med dagen :-)

Anonym sagde ...

Stort tillykke! Jeg håber dagen blev dejlig og god, og at du blev fejret en masse.
Kh Karen

Tina sagde ...

Taaaark skal i have allesammen :):) I har uden tvivl reddet min meget stille fødselsdag!!!

Blenderen er taget i brug og laver altså nogen lækre chokolade milk shakes :)

dk.lin sagde ...

Tillykke tillykke tillykke. 36 somre sikken ungdom. Fremtidsudsigter fyldt med smoothies lyder smaegtende. Det glaeder vi os til Tina, det kan der blive mange gode billeder ud af.
Krammi

Tina sagde ...

Lin: Tak skal du have :):) Ja det er jo ingenting vel?
Du kommer bare forbi, så skal vi nok diske op med frisklavede smoothies ad libitum ;)
Knus

Jane sagde ...

Et forsinket tillykke med dagen.

Håber at filmen, på trods, var god og hyggelig.

Send en kommentar