Fart, farver og film

mandag den 21. december 2009

Hyyyyyggelig dag idag ;)

Først kælketur med overbo og nogen af deres venner. Kæft det er mange år siden jeg har prøvet det. Ingen tvivl om det var koldt og gjorde avs i kadaver.... men det gjorde ski mindst lige så ondt i lattermuskler ;)

Efter endt kælketur, fik vi varm cacao og boller.... mere perfekt bliver det jo ikke!

Men det ene tager jo ofte det andet... så beslutningen blev at vi da skulle i biffen! Så vi tog ind og så AVATAR!! Og har du ikke set den, så gør det!!! :) Det er længe siden jeg har set så gennemført en flot film.

Jeg skal simpelthen se den igen engang... det hersker der ingen tvivl om. De der blå væsener er så mystiske, så interessante og efterlader een betaget tilbage. Både over dem, men også deres flotte verden. Det er ikke altid vigtigt for mig at se en film i biffen, frem for hjemme. Men lige med den her,er jeg glad for at jeg så den på stooor skærm med god lyd osv. For der hører den helt sikkert hjemme.

Farver, siger du? Fra overskriften? Jamen ser du, lige inden vi skulle ind i biffen og billetterne var købt og hentet, ville vi lige prøve den tombola, der stod udenfor. Eeeeehhh ikke så velovervejet lige inden bio. For vi måtte se film sammen med en kæmpe stor gul Peter Plys agtig bamse :) Sikkert et kønt syn.

Deeeeejlig dag :)

Skal vi snart pakke gaver op??? hva hva hva??? :)

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Du kan jo åbne den pakke der ligger til dig på min blog!
Og den må gerne åbnes idag :-D

Tina sagde ...

Hihi tak Tine :) Jeg skal nok lige få puttet den ind. Men skal først lige bage klejner mm ;)

Send en kommentar