AJ så sidder det bare en gut på tv og viser og fortæller om en suuuuuuper lækker iPhone!!! Hvor skod er det lige når man rææættig godt gad eje sådan en ting??? :)
Savle.....
Kom til Hals
-
Byens bedste jordbær får man ikke i Hals, men på vejen hertil … lige øst
for Holtet. Billigere er de også. Sæsonen er kort, så det gælder om at
holde sig t...
3 dage siden
2 kommentarer:
Skynd dig at skaf sådan en! Det er en superfed tlf!!!
Rosanna: Det gad jeg VILDT godt :) Men jeg har ikke råd til de der dyre abbonementer!! :)Og så hørte jeg at den ikke var god at sms'e på!?
Send en kommentar